Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα
Όταν οι μειοψηφίες επιβάλλονται στην πλειοψηφία των πολιτών. Η εκπαίδευση των παιδιών μας στη ΛΟΑΤΚΙ παγκόσμια κουλτούρα

Όταν οι μειοψηφίες επιβάλλονται στην πλειοψηφία των πολιτών. Η εκπαίδευση των παιδιών μας στη ΛΟΑΤΚΙ παγκόσμια κουλτούρα

Η Δημοκρατία είναι, προφανώς, το καλύτερο πολίτευμα από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, αφού στηρίζεται στις αρχές της ισότητας των πολιτών απέναντι στον νόμο, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας λόγου, τύπου, θρησκείας, στην ύπαρξη ατομικών ελευθεριών  για όλους τους πολίτες αδιακρίτως…

Η Δημοκρατία είναι, προφανώς, το καλύτερο πολίτευμα από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, αφού στηρίζεται στις αρχές της ισότητας των πολιτών απέναντι στον νόμο, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας λόγου, τύπου, θρησκείας, στην ύπαρξη ατομικών ελευθεριών για όλους τους πολίτες αδιακρίτως, στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας, στην αρχή της κυριαρχίας της πλειοψηφίας κ.ά. Και, φυσικά, κάθε πολίτης έχει την υποχρέωση υπακοής απέναντι στον νόμο, που εκφράζει τη θέληση της πλειοψηφίας. Τα παραπάνω περιγράφουν αδρομερώς τα βασικά χαρακτηριστικά του δημοκρατικού  πολιτεύματος.

Σήμερα, συχνά καυχόμαστε για το αθάνατο, αρχαίο ελληνικό πνεύμα, αυτό που συνετέλεσε στο να ακμάσουν πολλές επιστήμες στην αρχαία Ελλάδα, αλλά και στο  να  αναδειχθεί η αρχαία Αθήνα ως το λίκνο της Δημοκρατίας. Αλλά, επίσης, συχνά αισθανόμαστε ότι διασαλεύεται η ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, όταν έστω και μία από τις βασικές αρχές, που προαναφέραμε, παραβιάζεται. 

Κάτι τέτοιο - παραβίαση της θέλησης της πλειονότητας των πολιτών - θεωρούμε πως ζούμε το τελευταίο έτος, τόσο ως πολίτες  όσο και ως μέλη του ελληνικού Κοινοβουλίου. Ο κ. Πρωθυπουργός δείχνει με τις δηλώσεις του αλλά και τα νομοσχέδια που έρχονται κατ’ εντολή του στη Βουλή, να ασπάζεται πλήρως τη φιλοσοφία του woke κινήματος ή να λειτουργεί ως εντολοδόχος ξένων κέντρων που θέλουν μια παγκόσμια διακυβέρνηση από μια ελίτ ολιγαρχών ή των νικητών της παγκοσμιοποίησης.

 Όλοι αυτοί που προσβάλλουν με τον χειρότερο τρόπο αξίες και παραδόσεις του έθνους των Ελλήνων και προσπαθούν να μας πείσουν για την κανονικότητά τους αποτελούν μειοψηφία, η οποία  υποδεικνύει και, τελικά, επιβάλλει νόμους για την τεκνοθεσία  από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, για γονέα 1 και γονέα 2, για εξίσωση της πυρηνικής οικογένειας με κατασκευασμένους τύπους, δήθεν, οικογενειών. Και, δυστυχώς, το κακό δεν σταματά εδώ, αφού μέσω της υποχρεωτικής σχολικής διδασκαλίας της σεξουαλικής αγωγής, από το Δημοτικό ακόμη, επιχειρείται η απομάκρυνση των παιδιών από τις αξίες μιας ευτυχισμένης οικογενειακής ζωής. Ενώ  στην περίπτωση διατύπωσης διαφορετικής άποψης, αυτή ποινικοποιείται.

Οι χαρακτηρισμοί «ομοφοβικός», «ρατσιστής», «σκοταδιστής», «φονταμενταλιστής», «ακροδεξιός» κλπ.  αποδίδονται με μεγάλη ευκολία από τον κ. Μητσοτάκη και μέλη του κόμματός του σε όσους δεν συμφωνούν μαζί τους. Από ένα κόμμα, όμως, που από ιδρύσεώς του, το υποστηρίζουν και το ψηφίζουν δημοκρατικοί πολίτες, που στην πλειονότητά  τους πιστεύουν στο τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια. Επομένως, αυτό που συμβαίνει είναι ότι εξαπατά τους ψηφοφόρους του και υφαρπάζει την ψήφο τους, καταλήγοντας στην ψήφιση νομοσχεδίων, όπως αυτό για τον γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών, μπροστά  στο οποίο πολλοί στέκονται, το λιγότερο, ενεοί. Αλλά το χειρότερο είναι ότι επιδιώκεται  μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα η παγίωση ενός νέου μοντέλου οικογένειας ως απόλυτα φυσιολογικού, αντίθετο στο αξιακό σύστημα των Ελλήνων.

Έτσι, φτάσαμε  να διαβάζουμε στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην τρίτη δημοτικού πως η Μαρία έχει δυο μπαμπάδες και ο Πέτρος δυο μαμάδες και αυτό λέγεται οικογένεια. Και αν ένας κηδεμόνας δεν θέλει το παιδί του να «συνθλιβεί στον μύλο» αυτής της κοινωνικής αλλοτρίωσης, δεν έχει το δικαίωμα να πάρει απαλλαγή από το μάθημα. Όμως αντίθετα, απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών μπορεί να ζητήσει για λόγους θρησκευτικής συνείδησης. Στο ερώτημα, γιατί τα παιδιά μας πρέπει από την τρυφερή παιδική ηλικία να διαπαιδαγωγούνται με τα προαναφερθέντα, η απάντηση είναι πως  σε ένα  δημοκρατικό πολίτευμα η έννοια της συμπερίληψης θα πρέπει να γίνει βίωμα από μικρή ηλικία, ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα απομόνωσης, στοχοποίησης και εκφοβισμού. Ναι, τα παιδιά  που στην ουσία τα αγοράζουν, είτε από παρένθετη μητέρα είτε μέσω τεκνοθεσίας, δεν φταίνε σε τίποτα να γίνουν δυστυχισμένα αύριο, για το κέφι των ελαχίστων και αυτό αναφέρεται και σε έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Από την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, το πρώτο τετράμηνο έγιναν 44 γάμοι και 18 εγγραφές τέκνων σε όλα τα ληξιαρχεία της χώρας. Άρα, λοιπόν, για τους 44 ή 54 ή 104 γάμους του ιδίου φύλου, έπρεπε η ελληνική κοινωνία να  αποδεχτεί τις επιθυμίες μιας μειοψηψίας πολιτών συνεπικουρούμενης και από τα κυβερνητικά ΜΜΕ και να είναι αναγκασμένη να ακούει όλες αυτές τις ατέρμονες συζητήσεις από 10 κήνσορες, που φέρουν τον τίτλο του «δικαιωματιστή» ;

Για εμάς υπάρχει ένας τύπος οικογένειας που περιλαμβάνει τον άνδρα, τη γυναίκα και τα παιδιά της. Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα προκαλέσει σύγχυση στα παιδιά, θα τα απομακρύνει από τις ελληνικές παραδοσιακές και χριστιανικές  αρχές και αξίες, καθιστώντας τα βορά στα πιο επικίνδυνα και διαστροφικά σχέδια της παγκόσμιας ελίτ που τα προωθεί. Αντί αυτού θα πρέπει να αναδεικνύονται πρωτίστως οι αρετές της πατροπαράδοτης οικογένειας και ο αλληλοσεβασμός μεταξύ των δύο φύλων. Αυτός θα πρέπει να είναι ο πυρήνας της εκπαίδευσης των παιδιών μας, με σεβασμό στη διαφορετικότητα χωρίς όμως να την επιδοκιμάζουμε.

Εξάλλου μία από τις ο βασικές αρχές της βιολογίας είναι ότι «Οι άνθρωποι, όπως και τα περισσότερα θηλαστικά, μπορούν να διαχωριστούν βιολογικά και ανατομικά σε αρσενικά και θηλυκά έχοντας ως βασικό κριτήριο τα γεννητικά τους όργανα, τις ορμόνες και τα χρωμοσώματά τους ή αλλιώς τα λεγόμενα γενετικά τους χαρακτηριστικά. Η βιολογική αναπαραγωγή προκύπτει από το συνδυασμό και τη μείξη των αρσενικών και θηλυκών γενετικών υλικών». Η ομοφυλοφιλία είναι μια παρέκκλιση κατά την βιολογία, απόδειξη ότι δεν προκαλεί τη βιολογική αναπαραγωγή. 

Η πολιτεία οφείλει να προστατεύει και την πλειοψηφία, δηλαδή την παραδοσιακή οικογένεια και να επιλύει τα προβλήματά της, όπως την παιδική βία που βλέπουμε να εξαπλώνεται στα σχολεία, στους δρόμους ακόμα και εντός των οικογενειών.

Θα πρέπει να επαναφέρουμε το κύρος των δασκάλων και των καθηγητών μας, τις αξίες που διδαχθήκαμε από τις οικογένειές μας και το σχολείο.

Θα πρέπει να αφυπνιστούμε και να διαφυλάξουμε την οικογένεια, την κοινωνία και την εθνική μας ταυτότητα από εχθρούς που είναι πλέον φανερό σε τι αποσκοπούν: στη διάλυση της οικογένειας, της κοινωνίας, του έθνους, της θρησκείας και της πατρίδας.

Του Ανδρέα Βορύλλα,

Βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών – ΝΙΚΗ

Διαβάστε ακόμη

Αγιολόγιο και Επετειολόγιο

«Να νοσταλγείς τον τόπο σου, ζώντας στον τόπο σου, τίποτε δεν είναι πιο πικρό» Γ. Σεφέρης

Το Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα ΝΙΚΗ είναι ένας εγκεκριμένος Πολιτικός Οργανισμός, από τον Άρειο Πάγο, από τις 25 Ιουλίου του 2019.

 

Τραπεζικός λογαριασμός
IBAN: GR4102602030000830201895856 (Eurobank)
BIC: ERBKGRAAXXX | 0203 – Τσιμισκή 27 Θεσσαλονίκη
Δικαιούχος: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη

Πλατεία Αριστοτέλους 5, Θεσσαλονίκη 546 23

Τηλ: 2310 232999

Ιωάννινα

Ναπ. Ζέρβα 2 και Πυρσινέλλα 1 Ιωάννινα. (1ος όροφος), Ιωάννινα 45221

Κιλκίς

21ης Ιουνίου 205 (2ος όροφος), Κιλκίς 61100

Αθήνα

Σταδίου 10, Αθήνα 105 64

Τηλ: 210 3217890

Βόλος

NAKOS CENTER, Σπ. Σπυρίδη 38, 1ος όροφος., Βόλος 38221

Σέρρες

Εμμανουήλ Ανδρόνικου 1, Σέρρες 62100